My Freemasonry | Freemason Information and Discussion Forum

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Nederland?

jelmer

Registered User
Hoe word ik lid is het werkelijk zo dat je aan de deur moet gaan bij loge

Sent From My Freemasonry Pro App
 

vangoedenaam

Premium Member
Veel loges hebben een eigen website met een contact pagina. En er zijn van tijd tot tijd open dagen waar je in gesprek kan komen met leden.


Sent From My Freemasonry Pro App
 

jelmer

Registered User
Bedankt allebij voor jullie reactie ik heb me er nog eens in verdiept ook doormiddel van internet en een aantal boeken nou heb ik ook een keer gelezen dat je met een strafblad niet welkom bent. Klopt dit ? Bedankt alvast

Sent From My Freemasonry Pro App
 

jelmer

Registered User
Is het dan ook gelijk einde verhaal bij de vrijmetselaars?
Of is dan wel een mogelijkheid om (lid) te worden?
Ik heb me er nogmaals veel in verdiept en ik kan me in een hele hoop dingen vinden die de vrijmetselaars vertellen onder andere op internet en in boeken. En ik heb er toch wel serieus intresse in gekregen. Ik snap dat het geen tennis vereniging is waar je je zomaar inschrijft. Maar ik heb een strafblad van jaren geleden.
Houd het daar dan voor mij echt op.?
Is het niet zo dat iedereen een 2 kans verdient als mensen echt iets van hun leven willen maken.

Mvg jelmer

Sent From My Freemasonry Pro App
 

vangoedenaam

Premium Member
Om vrijmetselaar te kunnen worden moet men een vrij man van goede naam zijn. Bezie of je kunt beargumenteren dat je dat bent. Je openheid is wel een goede zaak.


Sent From My Freemasonry Pro App
 
Top